Meni
Košarica

Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

  • Kako naj izberem velikost ovratnice ali oprsnice za svojega kužka?

Če niste prepričani o velikosti izbranega izdelka, lahko izmerite obseg vratu vašega kužka z enostavnim šiviljskim metrom ali navadno vrvico. V spletni trgovini boste pod izdelkom v zavihku Kako izmeriti psa našli navodila za pravilno izmero. Če boste vseeno izbrali napačno velikost, lahko izdelek brez težav nepoškodovanega vrnete nazaj.

*Kar pa ne velja za izdelke narejene po naročilu in vezenje

Kako pravilno izmeriti pravo velikost si lahko pogledate tukaj.

  • Ali je vezenje všteto v ceno izdelka?

Ne, vezenje je dodatna storitev in ni vračunana v izdelek. Cena vezenja do 18 znakov znaša 7,60 eur.

  • Koliko časa potrebujete za izdelek z vezenjem?

Od 3 do 5 delovnih dni.

  • Ali lahko izvežete 2 telefonski številki eno pod drugo?

Ne, ker je širina traku preozka, s tem pa bi bile številke tako majhne in popačene, da 

se ne bi moglo prebrati.

  • Ali lahko izvežete tudi na izdelek, ki smo ga kupili nekje drugje?

Ne. Vezenje naredimo samo na naše Loomp izdelke in za to vam tudi garantiramo in zagotavljamo kakovosten izdelek.

  • Ali lahko naročim izdelek v svoji barvni kombinaciji in po svojih željah?

Da.V tem primeru ima lahko izdelek glede na spremembo zahtevnosti do 30% pribitek vrednosti na redno ceno. Predhodno vam tudi sporočimo in pošljemo ponudbo, če vam ustreza. Za izdelavo po vaših željah je potreben čas od 5-14 delovnih dni.

  • Moj pes je zelo majhen kot kakšen ptiček ali naredite tudi ovratnico ali oprsnico za tako majhne?

Da. Predhodno moramo vzeti vse potrebne izmere, ki jih lahko opravimo tudi skupaj na sedežu podjetja v Trzinu. Lahko pa mere vzamete sami tukaj.

  • Za svojega ogromnega psa ne najdem primernega izdelka (ovratnice ali oprsnice)v večjih trgovskih verigah.Ali lahko naredite, da mu bo prav?

Da.Predhodno moramo vzeti vse potrebne izmere, ki jih lahko opravimo tudi skupaj na sedežu podjetja v Trzinu. Lahko pa mere vzamete sami tukaj.

  • Ali lahko naročene izdelke zamenjam, če velikost ne ustreza mojemu kosmatinčku?

Da. Izdelek mora biti z etiketo in nepoškodovan.Vrnete ga lahko nazaj na naš naslov:Loomp, Urška Berlič s.p., Mengeška cesta 66a,1236 Trzin.Stroške poštnine krije stranka sama, razen v primeru če se je napaka zgodila na naši strani.

  • V kolikšnem času lahko pričakujem dostavo naročila?

Za izdelke, ki so na zalogi, je po potrditvi plačila oz.izbranem načinu plačila praviloma pošiljka preko Pošte Slovenije ali druge dostavne službe dostavljena v 1 do 2 delovnih dneh.Izdelki, ki so po naročilu pa prejmete v roku 5 do 14 delovnih dni.

11.Kakšni so načini plačila naročenih izdelkov?

 PLAČILO PO PREDRAČUNU

Na podlagi predračuna, ki pride po mailu, nakažete znesek preko spletne banke na naš TRR (veljavnost predračuna je 3 delovne dni ali po dogovoru).

 

PLAČILO PO POVZETJU

V spletni trgovini zaključite naročilo in med izbranimi opcijami plačila izberete “plačilo po povzetju”. Plačate poštarju oziroma kurirju ob prevzemu.

PAYPAL

Izbrane izdelke dodate v košarico, na koncu pa boste s klikom na checkout preusmerjeni na plačilo preko varnega sistema PayPal, kjer izberete možnost plačila s svojega PayPal računa.

S KREDITNO KARTICO

Preko sistema Mollie (registracija ni potrebna).

GOTOVINSKO PLAČILO OB PREVZEMU NA SEDEŽU PODJETJA

V spletni trgovini zaključite naročilo in med izbranimi opcijami dostave izberete “osebni prevzem ”.

Osebni prevzem vašega naročila je možen na sedežu podjetja na Mengeški cesti 66 a v Trzinu.Prosimo, da nas predhodno pokličete na 041 520 037. V tem primeru je plačilo možno le z gotovino.

BREZPLAČNA POŠTNINA

Velja za naročila na 60 eur znotraj Slovenije.

*ne velja za ležišča in posode na stojalu.

12.Kaj, če me ne bo doma, ko pripeljejo paket?

Če vas ni doma, kurir pusti obvestilo. S tem obvestilom prevzamete paket na svoji Pošti ali lokaciji, ki vam jo sporoči dostavna služba. Če listek kje založite, nas kontaktirajte in povedali vam bom sledilno številko paketa, s katero dobte paket tudi brez obvestila.

 

  1. Imam kodo za popust. Kam naj jo vnesem?

Popust unovčite tako, da greste v "Mojo košarico" in kliknete "Uporabi kodo kupona". Prikaže se okvirček, v katerega vnesete kodo in pritisnete gumb "Uporabi kupon".

14.Je moj nakup pri vas varen?

Seveda. Varnosti vaših osebnih podatkov se zavedamo, zato upoštevamo vse usmeritve ZVOP. Poleg tega se v trgovino povezujete preko posebne, varne (SLL) povezave. Vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretji osebi.

15.Se moram za naročilo registrirati?

Ne, ni potrebno. Ko kliknete "Na blagajno", izberite "Nakup brez registracije".

  1. Imate fizično trgovino?

Fizične trgovine žal nimamo. Vsi izdelki pa so razstavljeni na sedežu podjetja v Trzinu, kjer imamo show room, da izdelke lahko fizično vidite in da jih vaš kosmatinček tudi lahko proba. Skupaj lahko izberemo pravo velikost, barvo in dodatke na izdelek.

  1. Kdaj bi lahko prišli na izmero za oprsnico s kužkom?

Od ponedeljka do petka po predhodenem naročilu ali dogovoru na številko 041 520 037 ali preko e-maila info@loomp.si

  1. Ne znam oddati naročila preko spleta. Lahko oddam naročilo preko telefona ali e-pošte?

Seveda. Brez problema, pišite nam na info@loomp.si ali pa pokličite na 041 520 037 in z veseljem vam bomo pomagali pri vašem naročilu.

  1. Moj kuža ima rojstni dan in bi želela izdelek z vezenjem. Ga lahko daste pod nujno, ker bi ga rad presenetil?

Če je to le možno, napnemo vse moči, da boste veseli vi in vaš kuža.

  1. Ali izdelujete oprsnice za mačke?

Ne.

Nismo odgovoril na vaše vprašanje? Pošljite nam ga na mail: info@loomp.si in najkasneje v 12 urah (praviloma pa veliko prej) vam bom odgovorili.

Za pravilno delovanje spletne strani in boljšo uporabniško izkušnjo uporabljamo spletne piškotke.